Strateginis žaidimas PROGRAMATOR,...
Strateginis žaidimas PROGRAMATOR,...

Strateginis žaidimas PROGRAMATOR, 25x24.5x6cm, 7m.+

5906018024425
23,95 €
Su PVM
PROGRAMUOTOJAS Žaidėjų skaičius: 2 - 5. Žaidėjų amžius: 7+ Sudėtis: 1. Žaidimo lenta - 1vnt. 2. Kartoniniai Pėstininkai Personažai (Figūrėlės) - 5 vnt. 3.Pėstininkų (Figūrėlių) laikikliai - 5 vnt. 4. Spalvoti pėstininkai - 5 vnt. 5. Judėjimo lentelė - 1 vnt. 6. Spalvų kortelės - 10 vnt. 7. Bazėz kortelės - 5 vnt. 8. Žetonai - mėlyni - 100 vnt. - raudoni - 30 vnt. 9. Piramidės - 20 vnt. Žaidimo tikslas: Žaidimo tikslas yra surinkti savo Figūrėle kuo daugiau taškų, kurie yra gaunami už surinktus nuo žaidimo lentos elementus. Kiekvienas žaidėjas juda per žaidimo lauką visomis spalvotomis Figūromis, bet savo taškus laimi tik su pėstininkais tų spalvų, kurios yra nurodytos jo Spalvų Kortelėje. Žaidimo eigos santrumpa: 1. Kiekvienas žaidėjas traukia Spalvų Kortą, kuri parodo kokios spalvos atneš jam taškus žaidimo pabaigoje. Žaidėjo Spalvų Korta nerodoma kitiems žaidėjams iki žaidimo pabaigos. 2. Žaidėjai, stumiant Spalvotus Pėstininkus ant Judėjimo Lentos, nusprendžia, kaip judės Figūrėlės ant žaidimo lauko. 3. Žaidėjai renka teigiamus ir neigiamus taškus renkant žetonėlius ir piramides ant žaidimo lauko ir sudedant juos ant atitinkamų Bazių Kortelių. 4. Kai trys Figūrėlės pasieks finišą, visi žaidėjai parodo savo Spalvos Korteles ir suskaičiuoja taškus nuo trijų Bazių atitinkamų spalvų. Laimi žaidėjas surinkęs daugiausiai taškų.

 
Amžius
7 m. - 99 m.
No reviews