Strateginis žaidimasGintarinis...
Strateginis žaidimasGintarinis...

Strateginis žaidimasGintarinis kambarys, 25x25x6cm, 8m.+

5906018022704
19,99 €
Su PVM
Gintaro kambarys Žaidėjų skaičius: 2 - 6. Amžius: 8+ Sudėtis: 1. Takelio kortelės - 40 vnt. 2. Ridenimo kauleliai - 5 vnt. 3. Kartoniniai pėstininkai - 6 vnt. 4. Pėstininkų laikikliai - 6 vnt. 5. Smėlio laikrodis - 1 vnt. Žaidimo tikslas: Žaidimo tikslas yra kuo greičiau pasiekti paslėptą lobį - Gintaro Kambarį, t.y paskutinį takelio laukelį. Pasiruošimas žaidimui: 1. Takelio korteles gerai sumaišome ir padedame ant stalo vienoje linijoje, nebūtinai tiesioje. Taip sukuriame žaidimo takelį. Viena kortelė tai vienas žaidimo laukelis. Pirmoje vietoje turi būti padėta kortelė su užrašu "START", o gale - kortelė su skrynia su užrašu "Top Secret". Jeigu žaidėjai nori trumpesnio žaidimo, sudėlioja trumpesnį takelį, o likusias korteles atideda atgal į dėžutę. 2. Žaidėjai įstato savo pėstininkus į plastikinius laikiklius ir pastato juos ant laukelio su užrašu "START". 3. Žaidimo eigoje galima naudotis smėlio laikrodžiu arba pasisiųsti nemokamą aplikaciją Alexander Timer. Parsisiųskite įrašant "Aplikacja Alexaner Timer" arba pasinaudokite QR kodais , kurie yra instrukcijoje (žr.psl.2). Žaidimo eiga: Ėjimai atliekami iš eilės laikrodžio rodyklės judėjimo kryptimi. Pradeda jauniausias žaidėjas. Jis ridena visus penkis kaulelius kartu, o susumuotas rezultatas parodo žaidėjui kiek laukelių ir kokia kryptimi ( į priekį ar atgal) reikia pastumti jo pėstininką. Raudonas kryžiukas - grįžtame per vieną laukelį atgal. Kaulelių, kurie parodė tokį rezultatą negalima ridenti dar kartą. Pėdutės - pėstininkas eina vieną laukelį į priekį. Kaulelių, kurie parodė tokį rezultatą negalima ridenti dar kartą. Mėlynos rodyklės - pėstinikas stovi vietoje. Kaulelius su tokiu simboliu galima ( bet ne būtina) ridenti iš naujo ( tiek kartų, kiek kartų iškrenta tas simbolius), bet tik jeigu pats žaidėjas nuspręs, kad jam tai apsimoka. Pvz., 1 raudonas kryžiukas +3 pėdutės + 1mėlynos rodyklės =žaidėjas eina 2 laukelius į priekį. 4 raudoni kryžiukai + 1 pėdutės = žaidėjas grįžta per 3 laukelius atgal. 1 pėdutės + 1 raudonas kryžiukas + 3 mėlynos rodyklės = žaidėjas lieka savo vietoje. Visi takelio laukeliai yra dvipusiai - kai pėstininkas palieka laukelį, ant kurio iki tol stovėjo, tai tuo atveju, jeigu ten nėra kito pėstininko, laukelis yra apverčiamas kita puse, keičiant tokiu būdu takelį. Jeigu žaidėjas turi grįžti, tai gali tai padaryti tik iki laukelio "START". Negalima paeiti atgal už lauko ribų ir iškristi iš takelio Žaidimo pabaiga: Laimi žaidėjas, kuris pirmas pasieks Gintaro Kambarį.

 
Amžius
8 m. - 99 m.
No reviews