Your cart
Jūsų pirkinių krepšelis tuščias
Tikslas: Nustumti berniuką ant raudono pripučiamo rato iki laiptų ,kad jis galėtų išeiti iš baseino.
Žaidimo eiga: Pasirinkite užduotį knygutėje ir sustatykite visas 14 detalių ant baseino kaip parodyta užduotyje. Ant žaidimo lauko liks 2 tušti laukeliai. Tokie laukeliai leis jums pastumti gretimas detales ant jų, kai bandysite išspręsti užduotį.
Pagrindinė taisyklė: Pradėjus spręsti užduotį ngalima išimti nei vienos detalės iš žaidimo lauko.
Budintis gelbėtojas: Jeigu jūsų smegenys pradėjo skęsti – nepanikuokite. Pilna sprendimo seka kiekvienai užduočiai yra knygutės gale.
Sprendimo kodas: Kiekviena žaidimo detalė turi savo numeriuką, todėl sekti sprendimą bus lengva. U=Up ( stumkite pažymėtą detalę vieną laukelį į viršų), D=Down ( stumkite pažymėtą detalę vieną laukelį žemyn), L=Left ( stumkite kairėn), R=Right (dešinėn). Kai kuriais atvejais bus užrašytos dvi raidės. Tai reiškia kad turite pastumti detalę per du laukelius. Pvz., UU du laukelius į viršų. DD du laukelius žemyn. UR – vieną laukelį į viršų, po to vieną laukelį į dešinę. DL – vieną laukelį žemyn, po to vieną laukelį į kairę.
Tai ko mes laukiame? Neriam!!!